Help ons mee!

Over HipHelpt

Samen een wandeling maken, in de tuin werken, of gewoon een praatje maken. Iemand die een lamp voor je ophangt, die meegaat naar de arts of die helpt om ingewikkelde formulieren in te vullen. Soms hebben mensen in nood hulp nodig bij iets alledaags.

De overheid verwacht dat mensen steeds meer zelfredzaam zijn. Maar kwetsbare mensen krijgen dat lang niet altijd voor elkaar. Want wat als je ziek bent, in financiële nood zit of niemand in de buurt hebt om op terug te vallen?

HipHelpt zorgt ervoor dat er dan tóch hulp komt. Door heel Nederland zetten vrijwilligers zich in voor buurtgenoten die er alleen voor staan. Zij zijn gedreven door naastenliefde en geïnspireerd door het Evangelie. En zij bieden hulp aan mensen die dat nodig hebben, ongeacht hun cultuur of religie. Niemand hoeft alleen te staan.

Dankzij de unieke HipHelpt-app komen vrijwilligers snel en eenvoudig in contact met mensen die hulp nodig hebben. Net als de app zoekt ook de helpdesk van HipHelpt altijd naar een match in de buurt. Zo komen vraag en aanbod bij elkaar én ontstaan er nieuwe contacten in de wijk of in de omgeving. Ook zien de vrijwilligers of er méér hulp nodig is, bijvoorbeeld omdat mensen eenzaam zijn of kampen met financiële problemen.

Ik zoek hulp

Ik wil hulp bieden

Hulp nodig?

Doe een aanvraag via ons hulpvraagformulier