2 Vrijwilligers nodig
IK HELP MEE!

Hulp bij verven en leefbaar maken van een woning

Voor een man van 67 jaar, die al enige tijd gezondheidsproblemen heeft, worden mensen gezocht die willen helpen bij het verven en opknappen van zijn woning.

Dhr. is afgelopen januari opgenomen geweest op de intensive care en heeft op randje gestaan van leven en dood. Nu verblijft dhr. in een revalidatiecentrum, waar hij naar verwachting nog een paar weken zal blijven. In de tussentijd wil de hulpverlening van Opella samen met de betrokken familie het huis weer leefbaar maken. Dhr. had veel te veel spullen en leefde in een te vol en vervallen huis.

Afgelopen week zijn er daarom met behulp van kerk, vrijwilligers, hulpverlening en familie een aantal karren met spullen naar het grof vuil gebracht. Nu blijkt het huis ook wel een lik verf  en een schoonmaakbeeurt te kunnen gebruiken. Voor het schoonmaken komt er deze week een organisatie en is er overleg met de woningstichting. Maar het schilderen nemen zij niet voor hun rekening en daarom worden er vrijwilligers gezocht.

Kozijnen en deuren, muren en plafonds zijn erg hard aan een opknapbeurt toe en het zou fijn zijn als alles wat het meest hard nodig is gedaan is voordat dhr. terug komt uit het revalidatiecentum, zodat hij weer met een frisse start kan beginnen.

Er zal zaterdag 21 april van 9.00 tot 13.00 en dinsdagavond 24 april vanaf 19.00 geverfd worden, dan is er ook hulpverlening en/of familie aanwezig.
Voor de materialen en verf middelen wordt gezorgd, als ook voor eten en drinken.

Waar het kan doet een broer en zijn vrouw ook zoveel als mogelijk. Een dochter is hoogzwanger en kan daarom niet veel doen. Ook vanuit de kerk zullen er mensen de komende weken helpen, maar omdat het zo'n enorme klus is, hopen we dat een aantal vrijwilligers ook een gedeelte willen doen. Vele handen maken licht werk.

2 Vrijwilligers nodig
IK HELP MEE!