Help ons mee!

Hulp zoeken of aanbieden in de buurt

Je kunt alleen hulpbieder worden in plaatsen waar HipHelpt op dit moment actief is

Soort hulp
HipHelpt Hilversum

Wat doet HipHelpt Hilversum?

Samen een wandeling maken, in de tuin werken, of gewoon een praatje maken. Iemand die een lamp voor je ophangt, die meegaat naar de arts of die helpt om ingewikkelde formulieren in te vullen. Soms hebben mensen in nood hulp nodig bij iets alledaags.

HipHelpt Hilversum zorgt ervoor dat er dan hulp komt. Ook in Hilversum zetten vrijwilligers zich in voor buurtgenoten die er alleen voor staan, doordat zij niemand hebben op wie zij terug kunnen vallen en omdat ze geen mogelijkheid hebben om dit tegen betaling te laten doen. Onze vrijwilligers bieden hulp aan mensen die dat nodig hebben, ongeacht hun cultuur of religie. Niemand hoeft alleen te staan.

Direct hulp vragen

Over HipHelpt Hilversum

Denk en doe mee met HipHelpt Hilversum
Wil jij meedenken of meedoen met het werk van HipHelpt Hilversum? Laat het ons weten. Samen zetten we de schouders eronder en zorgen we dat niemand alleen hoeft te staan.

Bereikbaarheid helpdesk
Onze helpdesk is bereikbaar op dinsdagochtend van 9.00 uur tot 12.00 uur en dinsdagavond van 19.00 uur tot 21.00 uur.
Mochten wij niet bereikbaar zijn, spreek dan uw naam, telefoonnummer en vraag duidelijk in, dan proberen we u z.s.m. terug te bellen.

Giften
HipHelpt is afhankelijk van giften en subsidies. De stichting heeft een ANBI-status (Algemeen Nut beogende Instelling). Hierdoor is uw gift aftrekbaar van de belasting. Giften kunnen overgemaakt worden op: NL27 RABO 0189 8993 79 t.a.v. Stichting HipHelpt Hilversum.

ANBI-gegevens
RSIN: 863383750
KVK: 84810793
Telefoon: 035 203 15 25
E-mail: hilversum@hiphelpt.nl

Postadres
Polluxstraat 42
1223 GC  HILVERSUM

Beloningsbeleid
Stichting HipHelpt Hilversum heeft geen winstdoelstelling. De bestuursleden van de stichting ontvangen geen vergoeding met uitzondering van gemaakte onkosten.

Bestuur en medewerkers

We staan u graag te woord

Postadres:
Polluxstraat 42