Helpen in de buurt als studentenvereniging

Wil je als studentenvereniging beschikbaar zijn voor buurtgenoten die een helpende hand nodig hebben? Meld je aan als deelnemende studentvereniging zodat de studenten zich kunnen inschrijven en aan de slag kunnen bij hulpvragers uit de buurt.

De visie van HiP is christenen een baken van hoop te laten zijn in hun buurt. Daarom helpt HiP studentenverenigingen door te laten zien waar de hulp nodig is in de buurt. Hulpvragers zijn mensen zonder sociaal netwerk of voldoende financiƫn om hun vraag zelf op te lossen. Sommige vragen zijn eenmalig en praktisch zoals een lampje ophangen andere buurtgenoten hebben juist behoefte aan terugkerende hulp zoals bijvoorbeeld huiswerkbegeleiding.

Ingeschreven studenten blijven op de hoogte van hulpaanvragen uit hun buurt via de gratis HiP-app.

Om mee te kunnen doen als studentenvereniging hebben wij een contactpersoon nodig die de studenten die zich inschrijven kan goedkeuren en HiP binnen de studentenvereniging onder de aandacht brengt.

Aanmelden als deelnemende organisatie met contactpersoon

Heb je vragen over het deelnemen of wil je met iemand kennismaken van HiP? Stuur een mailtje naar Anna Tak: a.tak@stichtinghip.nl of bel/Whatsapp naar: 06 42 21 78 79